.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گيلان خواستار توجه مديران به اخبار رسانه‌هاي استان شد

استاندار گيلان گفت: مديران استان بايد نسبت به اخباري كه در رسانه‌ها و مطبوعات منتشر مي‌شود بي‌تفاوت نباشند و پاسخگو باشند.

روح اله قهرماني چابك" روز پنجشنبه در جلسه شوراي اداري استان گيلان افزود: رسانه‌ها و مطبوعات گيلان از پيشرفت خوبي برخوردارند و در قياس با استان‌هاي ديگر، گيلان بعد از تهران بيشترين نشريات را دارد.

وي‌ادامه داد:ازاين ظرفيت موجود مي‌توان براي توسعه و تعالي‌استان‌استفاده كرد واز مديران مي‌خواهم و تاكيد دارم نسبت به اخباري كه در رسانه‌ها منتشر مي‌شود بي‌تفاوت نباشند.

وي‌اظهارداشت: مديران‌استان بايد بلافاصله به مردم اطلاع رساني كنند، مردم انتظار معجزه ندارند بلكه از مديران مي‌خواهند كه صادق باشند.

وي گفت: برخي از مديران خبري را در روزنامه مي‌خوانند، نه آنرا تاييد و نه تكذيب مي‌كنند، در حالي كه مدير بايد پاسخگو باشد و مشكل را با جديت پيگيري كند.

وي با اشاره به اينكه رسانه‌ها مشاور تك تك مديران هستند، افزود: وظيفه بزرگ ما اطلاع رساني به مردم‌است و مشكلات را صادقانه به مردم بگويد و آنها را در جريان قرار دهيد.

وي ادامه داد: گيلان استاني زيبا از نظر طبيعي و معنوي است و خواستگاه آل بويه و علويان به عنوان اولين سلسله قدرتمند شيعه‌است، چهره‌و زيبايهاي معنوي و طبيعي استان را به كشور و جهان اعلام كنيد.

وي‌افزود: يك امر غلط را طوري در بوق و كرنا نكنيم كه گيلان مملوازخرافه - پرستي است، چهره زيبا و معنوي استان را مخدوش نكنيم كه در راس خبرها قرار بگيرد.

وي اظهارداشت:مديران بايد از اصحاب رسانه‌ها كمك و مشاوره بگيرند و چهره استان را جذاب براي جذب سرمايه‌ها و استعدادهاي كشور جلوه دهند.

وي گفت: بسياري از سرمايه‌هاي كشور در جاده‌ها از دست مي‌رود اگرچه در طول سالهاي اخير رشد كاهشي در اين روند داشته‌ايم اما همين ميزان نيز قابل تامل است.

وي اضافه كرد: آزادراه رشت به قزوين در خردادماه سال آتي به بهره‌برداري مي رسد و پذيراي مسافران زيادي خواهيم بود لذا بايد راهكارهاي ايمن‌سازي جاده‌هاي استان را به جد انجام دهيم.

وي اظهارداشت: خط كشي جاده، نصب علائم، رفع نقاط حادثه خيز، تامين روشنايي راههاي اصلي استان بايد باسرعت بيشتري انجام شود.

وي از صداو سيماي استان خواست در زمينه رعايت قوانين و مقررات رانندگي در استان فرهنگ‌سازي كنند.

رييس مجمع نمايندگان گيلان نيز در اين جلسه گفت: روح و متن انقلاب بسيج است ، بسيج را به عنوان يك حزب و جناح نبينيم كه دنبال منافع سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي است.

"اسداله عباسي" افزود: بسيح به عنوان يك حركت كه ريشه مردمي است كه در جهت تحقق اهداف نظام به جوشش و خروش در مي‌آيد كه حركت آن باعث تحول در جامعه مي‌شود.

وي ادامه داد: بسيج تنها يك گروه نظامي نيست كه اين نگاه ناشي از حضور فعال بسيج در دوران هشت سال دفاع مقدس است و در شرايط فعلي نيز كشور نيازمند تفكر بسيج است.

وي گفت: موشك سجيل يكي از نمونه‌هاي بازدارنده و نمادين بر آمادگي كشور در مقابل بيگانگان است كه مي‌خواهند انقلاب مخملين استكبار جهاني را بر ما ديكته كنند، لذا بايد هوشيار باشيم.

وي اضافه كرد: بايد در مقابل تهاجم قرص‌هاي روانگردان به كشورمان كار فرهنگي كنيم و فرهنگ بسيجي يك دژ محكم در مقابل اين حركت دشمنان است.

وي ادامه داد: ما نبايد در مقابل تظاهر به دموكراسي جهان غرب سكوت كنيم بلكه بايد چهره زشت دشمنانان را آشكار كنيم.

وي گفت: گاهي انقدر با هم در تهاجم هستيم كه فكر مي‌كنيم مديران فعلي كشور از جايي ديگر آمده‌اند در حالي كه اينها از مديران همين نظام هستند.

وي بااشاره به اينكه دشمنان در شبانه روز ‪ ۷۰‬ساعت برنامه تهاجم رسانه‌اي براي تخريب دولت و نظام دارند،افزود: بايد به مديران اجازه بدهيم كه توان خود را ارائه كنند.

وي افزود: برخي سعي دارند با فتنه‌اندازي نشان دهند كه بين دولت و مجلس اختلاف وجود دارد در حالي كه تعامل خوب و سازنده‌اي بين مجلس و دولت وجود دارد.

مديركل صداو سيماي گيلان نيز دراين جلسه گفت: دهه چهارم‌انقلاب دهه پيشرفت و اعتلاي انقلاب اسلامي است.

" محسن نصرپور" افزود: سه دهه از انقلاب مي‌گذرد، انقلابي كه در جهان مدل جديدي از مردم سالاري ديني را بر پايه ولايت فقيه ارائه كرد.

وي‌ادامه داد: امسال مصادف با بازنشستگي نسل اول انقلاب است،نسلي كه حيات طيبه امام و دوران پرشكوه انقلاب را درك كردند و اكنون دوره آنها به پايان رسيده و نسل دوم مي‌آيد.

وي اظهارداشت: بايد در انتقال مفاهيم وارزشهاي انقلاب به نسل جديد تلاش و دقت كرد.

وي با اشاره به جشن‌هاي سي ساله پيروزي انقلاب گفت: اين جشن‌هاي فرصتي ارزشمند براي بيان دستاوردهاي انقلاب است و پيشرفت كشور در بخش علمي و فناوري كم نظير است و دشمنانان در صدد هستند چهره‌اي نامناسب ازانقلاب ايران ترسيم كنند.

وي ادامه داد: بايد چهره فرهنگي مناسبي براي فرهنگ‌سازي ارائه كرد لذا همفكري همه مديران استان را براي ترسيم انقلاب مي‌طلبد.

وي گفت:انگيزه‌هاي شخصي و جناحي نبايد مانع شناساندن و معرفي دستاوردهاي انقلاب شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.201 seconds.